Loading Image

Átalános szerződési feltételek

Kérünk, amennyiben vásárlója kívánsz lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket (továbbiakban: ÁSZF), és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, ha minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve!

Jelen dokumentumot nem iktatjuk, kizárólag elektronikusan köthető, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül!

A Webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk!

A szerződés tartalma:

Üzemeltetői adatok
Termékek köre
Vásárlási információk
1.1 Regisztráció
1.2 Személyes adatok módosítása
1.3 Rendelés menete
1.4 A megrendelések feldolgozása
1.5 Tájékoztatás a megrendelés teljesítéséről
Szállítási és fizetési feltételek
2.1 Árak feltüntetése
2.2 100.000 Ft összérték feletti vásárlás
2.3 A fizetés módja
2.4 Házhozszállítás
2.5 A házhozszállítás díjszabása
2.6 Felhívás a készpénzes fizetéssel kapcsolatban
2.7 Felhívás a bankkártyás fizetéssel kapcsolatban

2.8 Termékelállás bejelentése
2.9 Ingyenes visszaszállítás
Garancia
Elállás joga
3.1 Elállási jog ismertetése
3.2 Az elállási jog gyakorlásának menete
Adatkezelés
Egyéb
4.1 Szerződésmódosítás
4.2 Vitás esetek

Webáruház neve, elektronikus elérhetősége, üzemeltetői adatok

Internetes cím: www.odea.hu
Webáruház üzemeltetője, cégnév: Pondex Kft.
Székhely (A székhelyen ügyfélszolgálat nem üzemel): 9134 Bodonhely, Dózsa György u. 47.
Postacím: 1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 57-61.
Adószám: 23705548-2-08
Közösségi adószám: HU23705548
Cégjegyzékszám: 08-09-028221
Céget nyilvántartásba vette: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Tevékenységi kör bejegyezve: 4791 – Csomagküldő, internetes kereskedelem
Tevékenység a postacímen bejegyzett telephely szerinti jegyzőnél bejelentve.

Kamarai nyilvántartási szám: BU23705548 (Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara)
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-80203/2014
Bankszámlavezető bank neve: UniCredit Bank
Bankszámlavezető bank címe: 1117 Budapest, Fehérvári út 23.
Szerződés nyelve: Magyar
E-mail cím: info@odea.hu
Telefonos elérhetőség: +36 70 317 9855

Megvásárolható termékek köre

Az odea.hu webáruházban széles választékban kínálunk bútorokat és lakáskiegészítők. A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg.

Bútorok kategória szerint: Babzsákfotelek, Puffok, Gyerek bútorok, Iroda bútorok

Lakásiegészítők kategória szerint: Párnák

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól.

Vásárlási információk

1.1 Regisztráció

Az odea.hu webáruház oldalán való vásárlás során nem kötelező regisztrálni, de fontos tudni, hogy a regisztráció az Ingyenes szállítás előnyét adja babzsákok és vászonképek rendelése esetében! A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Itt választható fizetési és szállítási mód, mely később a rendelések folyamán megváltoztatható.

Lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is. A regisztrációt megelőzően is kosárba helyezhetőek a termékek, a megrendelés elküldésekor is van lehetőség a regisztrációra.

A regisztrációt egyszer kell végrehajtani, későbbi vásárlások alkalmával csak be kell lépni a felhasználónév és jelszó megadásával.

Az adatok pontosságára ügyelni kell, mert a megadott adatok alapján számlázzuk, illetve szállítjuk ki a terméket. Az e-mail-ben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége.

1.2. Személyes adatok módosítása

A személyes adatok módosítására a bejelentkezést követően a „Fiókom” menüpontba lépve, illetve telefonon, vagy e-mailben van lehetőség.

1.3 Rendelés menete

Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket, majd helyezze a kosárba.
Vásárlás közben bármikor ellenőrizheti a kosarát, lehetőség van a mennyiségeket módosítani és tételeket törölni.

A kosárból kijelölés után a mégsem kívánt termék a „Törlés” gombra kattintva eltávolítható, illetve az egész kosár tartalma törölhető. Mennyiség megadását követően a „Kosár frissítése” gombra kattintva automatikusan frissül a kosár tartalma.

A termékek kiválasztását követően „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva van mód fizetésre. Regisztrált vásárlónak itt is van lehetősége a Fiókjába való belépésre. Ha még nem került sor a regisztrálásra, akkor azt a rendelés elküldése előtt megteheti.

Rendeléskor meg kell adnia az aktívan használt e-mail címét, mivel a számlát elektronikusan erre küldjük meg, illetve másodlagos elérhetőségként funkcionál.

Szállítási/Számlázási adatok megadása/módosítása
Kérjük valós és pontos adatokat adjon meg, mivel ezek hiányában a terméket nem áll módunkban kiküldeni!

Szállítási mód kiválasztása/megtekintése

Válassza ki az Önnek megfelelő szállítási/átvételi módot.



Ingyenes kiszállítás

Regisztrált vásárlóinknak babzsákok és vászonképek rendelése esetén, minden vásárlásnál Ingyenes szállítással köszönjük meg, hogy minket választottak.



Fizetési mód választása

Válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot. Amennyiben bankkártyás fizetést választott, úgy a rendelés leadását követően a rendszer átirányítja a PayU oldalára, ahol az instrukciókat követve teljesítheti a fizetést.

Amennyiben banki előreutalást választott, a visszaigazoló e-mailben, illetve honlapunkon találja meg az utaláshoz szükséges adatokat.

Bankkártyás illetve előreutalásos fizetés esetén a terméket addig nem áll módunkban kiküldeni, amíg az összegek rendezésre nem kerültek.

Személyes átvétel esetében előreutalás, bankkártyás vagy készpénzes fizetési mód választható.

Rendelés leadása. Az adatok megadása és ellenőrzése után lehetőség van üzenetet hagyni ügyfélszolgálatunknak rendeléssel kapcsolatban (pl. a termék színét illetően). Ezt követően a " Rendelés megerősítése" gombra kattintva küldhető el a megrendelés.

A rendelés leadásához kötelező elfogadni az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat, és azt a tényt, hogy a rendelés leadása fizetési kötelezettséget von maga után. Továbbá ezzel együtt elfogadja, hogy megadott e-mail címére online számlázási rendszerünkön keresztül is elküldésre kerülhet számlája. Ennek hiányában rendelés leadására nincs lehetőség.

A megrendelést elküldését követően e-mailben visszaigazoljuk. Ehhez az e-mail cím illetve a telefonszám pontos megadása fontos, mivel ezeken tudjuk a Vevőt a későbbiekben rendeléséről tájékoztatni.


A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8.00 órától 16.30-ig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is lehetséges a megrendelés leadása online felületünkön. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, feldolgozására az azt követő napon kerül sor.

A megrendelések feldolgozása és visszaigazolása nyilvántartószoftver segítségével automatikusan történik. Amennyiben a megrendelésről a visszaigazoló e-mail a megrendelés leadását követő 48 órán belül nem érkezne meg, ügyfélszolgálatunkkal fel kell venni a kapcsolatot.

A megrendelés teljesítéséről való tájékoztatás

A Webáruházban található termékek import termékek, ezért gyártótól függően és termékenként változhat a szállítási idő, bizonyos esetekben pár nap, illetve pár hét is lehet. Az általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 2-3 hét.

Amennyiben terméke kiküldésre kész, felvesszük Önnek a kapcsolatot a kiszállítás időpontjának egyeztetése céljából.

A kiszállítás munkanapokon 8.00 órától 17.00-ig lehetséges. A kézbesítő futárszolgálat a reggeli órákban értesítő sms-t küld a megadott telefonszámra a kiszállítás várható időintervallumáról.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. A honlapon megjelenített képek a legyártott termékektől részben eltérhetnek. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történt kiegyenlítése esetén az összeget visszautaljuk.

2. Szállítási és fizetési feltételek

2.1. Árak feltüntetése

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak, tartalmazzák a törvényben előírt áfát (27%), azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költséget nem számítunk fel.

Ha a megrendelés és az árucikk kézhezvétele között eltelt időben a termék ára változik, abban az esetben az oldalon a megrendeléskor látható ár fizetendő, amelyet a visszaigazoló e-mailben is feltüntettünk.

Az árfolyam nagymértékű változása esetén az árváltozás jogát fenntartjuk.

2.2. 100.000 Ft összérték feletti vásárlás

A rendelés elküldésekor az odea.hu e-mailben visszaigazolást küld a Vevőnek, mely tartalmazza az Előleg díjbekérőt. 100.000 Ft illetve annál magasabb összértékű vásárláskor állítunk ki előleg díjbekérőt a vételár 30%-áról. A díjbekérő kiegyenlítése banki átutalással történik.

Az Előleg díjbekérő értékének bankszámlánkra való beérkezése után tudjuk a megrendelést a gyártó cég felé továbbítani. A beérkezést követően Előlegszámlát állítunk ki és e-mailben küldjük el.

A végösszeg befizetésének határidejéről minden esetben tájékoztatást adunk. A számla végösszegének bankszámlára való beérkezését követően telefonon értesítjük a Vevőt a termék házhozszállításának idejéről. A termék szállításakor a Végszámlát a termékkel együtt kézbesítjük. Illetve a megadott e-mail címre online számlázási rendszerünkön keresztül elküldjük.

2.3. A fizetés módja

Előlegfizetést követően illetve 100.000 Ft érték alatt történő vásárlás esetén a megrendelt termék értéke, valamint a szállítási költség kiegyenlítése az alábbi módokon történhet, melyek közül szabadon választható a Vevő számára legkényelmesebb:
- a futárszolgálatnak készpénzben (utánvét),
- átutalással Pondex Kft. bankszámlaszámra, futárszolgálattal történő szállítással.
- Személyes átvétel esetén készpénzzel vagy bankkártyával üzletünkben.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. 100.000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén a visszaigazoló e-mail tartalmazza az előleg számlát, mely a végösszeg 30%-át jelenti. (lásd 4.2 pont)

Fizetés készpénzben a futárnak (utánvétel):
A megrendelt termék(ek) árát, valamint (egyes termékeknél) a szállítási költséget a Vevő a csomag átvételekor a futárnak fizeti készpénzben.

Fizetés átutalással:
A megrendelt termék(ek) árát, valamint (egyes termékeknél) a szállítási költséget rendeléskor a Vevő bankszámlánkra való átutalással rendezi.
Személyes átvétel esetén visszaigazoló e-mail, vagy az elektronikus számla kinyomtatott verziójával igazolni kell a termék átvételére való jogosultságot.

Fizetés Bankkártyával:

Amikor fizetési módként a Bankkártyás fizetést jelöli meg, akkor a rendelés megerősítését követően a rendszer automatikusan átirányítja a PayU oldalára a PayU szabályzatának elfogadása után. Ezt követően az adatokat pontosan és értelemszerűen kell megadni. A Bankkártyás fizetés Mastercard, American Express, Maestro, Visa és Visa Electron kartyákkal lehetséges.

Fizetés készpénzzel, személyes átvétellel:

A megrendelt termék(ek) árát a Vevő az átvételkor személyesen, készpénzben fizeti ki.
A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a Vevőt, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg, és ha sérülést talál rajta, kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot!


2.4. Házhozszállítás

A Webáruházunkban rendelt termékeket kétféle módon juttatjuk el a vevőkhöz: Futárszolgálattal, vagy saját autóval, amennyiben a munkarendünk lehetővé teszi. A GLS futárszolgálat sikertelen kézbesítés esetén kétszer újra megpróbálja kiszállítani a terméket. Szállítást Magyarország mellett külföldre is vállalunk, ennek feltételeivel kapcsolatban kérjük, keressen minket!


Lakáskiegészítők rendelése esetén:
Házhozszállítás futárszolgálattal. A megrendelt lakáskiegészítőket a GLS Hungary Kft. kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik.

Minden esetben a szállítást megelőző nap telefonon keresztül megerősítjük a pontos szállítási időt.


2.5. A házhozszállítás díjszabása

Házhoz szállítási díjaink az ország egész területére az alábbiak:

A kiszállítás költsége babzsákok és vászonképek esetében regisztrált vásárlóinknak ingyenes. Bútorok esetében egyedi árat számolunk fel házhoz szállítási díjnak, mely függ a bútor súlyától és a kiszállítási címtől. Ezen információk fényében, telefonon és e-mailen keresztül tájékoztatást adunk a pontos szállítási díjról.


2.6. Felhívás a készpénzes fizetéssel kapcsolatban

A készpénzes fizetési mód választása kizárólag abban az esetben ajánlható, ha a megrendelő a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

2.7. Felhívás a bankkártyás fizetéssel kapcsolatban

Elfogadom, hogy a(z) Pondex Kft. (székhelye: 1141 Budapest, Szugló utca 82.) által az odea.hu, felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a PayU Hungary Kft. (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.
Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a Tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

2.8. Termékelállás bejelentése

Amennyiben termékelállással kíván élni, úgy vegye fel velünk mihamarabb a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon. Szükséges kitöltenie a  formanyomtatványunkat a bejelentéshez, melyet munkatársunk e-mailben elküld Önnek. A terméket minden esetben hiánytalan és sértetlen állapotában tudjuk visszavenni és kizárólag ebben az esetben tudjuk a teljes vételárat visszafizetni. A termékelállás esetén a visszaszállítás költsége a vásárlót terheli.

Abban az esetben, ha regisztrált vásárlónk és vászonkép elállási szándéka van, úgy a visszaszállítást ingyenesen mi megoldjuk az Ön részére.

2.9. Ingyenes visszaszállítás

Amennyiben elállási joggal kíván élni a vásárló, jeleznie kell ezt Nekünk a termék kiszállítását követő 30 napon belül. Ingyenes visszaszállítást biztosítunk vászonképekre regisztrált vásárlók részére. Termékelállást elfogadunk kizárólag az eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban visszaküldött termékekre.

Termékszavatosság

Ön élhet termékszavatossági jogával a1959. évi IV. törvény A Polgári Törvénykönyvről Magyarországon és a 49/2003. GKM rendelet értelmében, amennyiben bizonyíthatóan a termék a vásárlás időpontjában nem felelt meg a jogszabályban vagy a szerződésben rögzített tulajdonságoknak. A hibát a Pondex Kft.-nek kötelessége bizonyítani a vásárlást követő 6 hónapon belül, 6 hónap eltelte után azonban a Vásárlóra hárul a feltételezett hiba bizonyítása. Abban az esetben, ha már a vásárlás időpontjában is ismert volt a Vásárló számára a hiba, szavatossági jogot nem lehet érvényesíteni a Pondex Kft.-vel szemben.

A szavatossági jog érvényesítése történhet csere vagy javítás útján. Amennyiben sem cserére, sem javításra nincs lehetőség, a vételárat visszatérítjük.

Ezért kérjük, hogy átvételkor tekintse meg, hogy a csomagoláson nem keletkezett-e sérülés. Amennyiben bármilyen kár keletkezett a terméken, úgy jegyzőkönyvet kell felvetetni a futárral, és a terméket nem szabad átvenni.



Garancia

Az odea.hu Webáruházban található termékek import termékek. Vállaljuk a magyar jogszabályokban rögzített jótállást, illetve szavatosságot az általunk forgalmazott minden termékre. Így a Polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendelet alapján 1 év jótállási kötelezettséget vállalunk.

A termék meghibásodása esetén a megadott ügyfélszolgálati elérhetőségeken jelezheti a problémát. Kérjük, hogy átvételkor tekintse meg, hogy a csomagoláson nem keletkezett-e sérülés. Amennyiben bármilyen kár keletkezett a terméken, úgy jegyzőkönyvet kell felvetetni a futárral, és a terméket nem szabad átvenni. Abban az esetben, ha a keletkezett sérülés a kibontást követően lett tapasztalva, akkor részletes képet kérünk a hibáról és egy előzetes vizsgálattal megállapítjuk, hogy feltehetően ki felelős a hibáért. Ezt követően minőségfelelős szakemberek fogják kiértékelni, hogy a kár a gyártó hibájából történt-e vagy sem. Ha a probléma a gyártó által okozott hiba, akkor a terméket, vagy annak hibás részét webáruházunk saját költségén megjavítja, vagy újra cseréli. A nem rendeltetés szerint való használat, és vevő hibájából bekövetkezett károsodás esetén a garancia érvénytelen.

A termékek garanciális szervízpontjára történő eljuttatásának költsége a Vásárlót terheli. A sérült vagy hibás termék közvetlenül webáruházunk szervízpontjára is visszaküldhető a 1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 57-61 címre. Utánvételesen küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet.
Teljes terjedelmében az alábbi linken megtekinthető
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0300151.kor

3. Elállás joga

3.1. Elállási jog ismertetése

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014 (II.26.) kormányrendelet 23.§ (1) szabályozása értelmében a fogyasztó az elállás jogát a megrendelt termék kézhez vételétől gyakorolhatja és onnan számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, és amennyiben regisztrált vásárló, cégünk pedig biztosítja Neki az ingyenes visszaszállítást. Az odea.hu kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni.

Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó további egy évig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót semmilyen költség nem terheli, a vállalkozás viszont követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Rendelés lemondása: Elküldött megrendelését a rendelést követő munkanapon délelőtt 12 óráig, e-mailben vagy telefonon lehet lemondani.


3.2. Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben a Vevő élni szeretne elállási jogával, megadott elérhetőségeink valamelyikén jelezze, illetve honlapunkon kitölthető/letölthető elállási nyilatkozatunk elküldésével.

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postai bélyegzőn látható dátumot vesszük figyelembe. Feltétlenül ajánlott küldeményként adandó fel, így ha valamilyen okból nem kapjuk meg, feladása és annak dátuma igazolható. (Posta cím: 1141. Bp. Szugló u. 82)

E-mailben történő jelzés esetén az e-mail elküldésének időpontját vesszük figyelembe.

Amennyiben elállási joggal kíván élni a vásárló, jeleznie kell ezt Nekünk a termék kiszállítását követő 30 napon belül. Kivételes módon, az odea.hu Ingyenes visszaszállítást biztosít az eredeti csomagolásban, sértetlen állapotban visszaküldött termékekre, amelyeket a GLS futárszolgálat kézbesít. Az Ingyenes visszaszállításért, kérjük, hogy az elállási szándékkal élő vásárló jelezze Nekünk, hogy élni kíván ezzel a lehetőséggel, majd a továbbiakban az odea.hu intézi a szállítást és annak költségeit is az odea.hu Webáruház rendezi.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően a csomag kibontásáról és a visszaküldött termék megvizsgálásáról videófelvétel készül. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése miatt van szükség.

A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül az odea.hu a Vásárló által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát.

Adatkezelés

A Pondex Kft. a Vevő által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében határozatlan ideig tárolja. A megrendeléssel és a jelen ÁSZF elfogadásával együtt a Vevő hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Szolgáltató részére hírlevelet és egyéb reklámmegkeresést küldjön. Továbbá vállalja, hogy a Vevő adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Pondex Kft. a Vevő adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 2011. évi CXII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el.

4. Egyéb

4.1. Szerződésmódosítás

Az üzemeltető bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan, külön értesítési kötelezettség nélkül módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A már leadott megrendelésekre a leadáskori ÁSZF irányadó. Az új rendelésekre a mindenkori hatályos ÁSZF vonatkozik.

4.2. Vitás esetek

A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek értékhatártól függően a Budai Központi Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.

Korlátozott felelősség

Az odea.hu webáruház és a Pondex Kft. semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az odea.hu Webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
  • Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett - , de főleg bármilyen adat elvesztése.
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése. Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.

Az odea.hu Webáruház nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami az odea.hu Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A résztvevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

Az odea.hu nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Az odea.hu Webáruház tulajdonosa, a Pondex Kft. szabadon megváltoztathat bármilyen árat, határidőt a webáruházban. A változás az odea.hu Webáruházban történt megjelenítés időpontjától lép életbe.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható az odea.hu Webáruházban. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.


Az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával a Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy a szükséges dokumentumokat (elállási jog, elállási nyilatkozat, használati útmutató) honlapunkon, az Információs Központ menüpont alatt tesszük elérhetővé számára. Továbbá elfogadja, hogy bárminemű pénzvisszafizetést az általa megadott bankszámlaszámra eszközöljük.

 

Készült: 2015. április 24.

Hatályba lépés kelte: 2014. június hó 13. napján. Érvényes határozatlan ideig.

Készült: http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf és 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján.

Korábbi ÁSZF-ek


Honlapunk sütiket használ a felhasználói élmény fokozásáért. Az Elfogadom gombra kattintva fogadhatod el a sütik használatát.